събота, 22 ноември 2008 г.

Чудеса се случват и в България :)

След преминаване на тримесечно очтчитане, по погрешка електрото ми бяха начислили с 800 кВ повече изразходена ел. енергия.
След малко разправии установих, че ходенето по опашки и разправянето със служители не е много ефективно.
Бих казал по изгодно е да не ходиш да се разправяш - нито хабиш нерви, нито обувки, нито отсъстваш от работа.

Все пак се оказа, че съществува един много по лесен вариант, който даже проработи.
Това е електронния адрес за оплаквания: zaklienta@cez.bg.

След кратка кореспонденция, без използване на никакви епитети, обръщения и препратки към роднини..., след назначеното и състоялото се рандеву с НОВИЯ инкасатор се получи следния резултат:


Уважаеми Господин Златинов,

Във връзка с подадено от Вас заявление с вх.№XXXXXX/16.09.2008г., относно неправилно отчетена ел.енергия, бихме искали да Ви уведомим, че начислените количества енергия са базови на основание Общите условия на ЧЕЗ „Разпределение България” АД, Чл. 26, Ал. 2.

На дата 24.09.2008г. при проверка са констатирани следните показания: за ДТ – 53972 и за НТ – 81453. В резултат е пуснат рапорт за корекция.



С най-добри пожелания!

Дирекция „Обслужване на клиенти”

ЧЕЗ България

Няма коментари: